Klockan 03.56

Klarvaken. Ute börjar morgonen vakna till en ny dag. Men för mig är det fortfarande igår. Inte en blund på hela natten. Husband sover gott och lillen har bara varit vaken en gång sedan klockan åtta. Ändå kan jag inte komma till ro. Läser böcker, kollar bloggar, ser värdelösa program på TV. Inte ens räkna får verkar hjälpa. Får väl passa på och göra sånt jag inte hinner på dagarna, kolla nån film eller ta en promenad. Förr eller senare hittas jag nog av mr Blund.

Bra sömnrecept, någon?

Kommentarer
Postat av: Anonym

ät 5 dadlar och drick ett glas mjölk till det!

2010-07-18 @ 22:38:16
Postat av: T

Tack...vem du nu är :) Tyvärr funkar det inte riktigt med mjölk för mig just nu, men dadlar - kanske det. Får prova.

Postat av: JH

Kammomill Thé!

2010-07-22 @ 00:11:22
Postat av: Susanna

å thess. dessvärre har jag inget tips... jag bara känner så väl igen mig. det är lätt när man har en liten att dygnet vrids hit och dit och tillslut kommer den där natten när alla sover och 'endast mamma är vaken'. suck. det enda som brukar hjälpa för mig är att väcka maken (han somnar så lätt om sen) och be honom klappa mig på ryggen och prata lugnande och be mig släppa allt ansvar... hoppas att du inte får några fler såna där vaknätter. det känns ju så onödigt! :)

stora kramar

2010-08-01 @ 12:13:15
URL: http://zutankar.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback