Lugn fredagsmorgon

Godmorgon. Fredag igen. Galet vad fort veckorna går. Just den här fredagen finns det extra mycket att fira.  Valborgsmässoafton, kungens födelsedag, Amadeus fyramånadersdag och exakt en månad sedan vi flyttade in i huset. Jag och lillprinsen ska till BVC för vägning och mätning, sen tänkte jag ta en tur till biblioteket för att låna Anna Wahlgrens "Sova hela natten" och hämta ut den present Deus fick av barnmorskan efter vaccinationen. Senare ikväll ska vi hem till Rani och Olov och kika på deras nya lya. Tänkte hinna med en snabbstädning av huset också. Nu ska jag iaf passa på att äta en långsam frukost medan lillen sover sitt förmiddagspass.
Hoppas ni får en trevlig Valborg!

Kommentarer
Postat av: moster

grattis Amadeus på din 4månadersdag! jag älskar dig!

Postat av: DEC

Ja, tänk så mycket att fira. Störst ändå måste ju vara Amadeus 4 månaders dag! Det är stort!

2010-04-30 @ 22:58:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback