Andra året - check!

Ännu ett år av min utbildning till ända. Igår kväll hölls le grande finale av våra projektarbeten i form av en stor utställning med mingel, inbjudna gäster och massor av aktiviteter. Den monter som vi i min projektgrupp ägnat åtskilliga timmar åt att bygga och dekorera tjänade sitt syfte bra, men är nu död och begraven. Projektrapporten inlämnad och klar. Krafterna slut men lyckan på topp. Dags att luta sig tillbaks och klappa sig på axeln för ett väl utfört projekt. Idag inleds dryga fem veckors välförtjänt ledighet, med vänner i sköna Jönet, sol på Mallorca och shopping i Barcelona. Ska bara sova lite först. Sisådär en vecka :)


Kommentarer
Postat av: Mim

Det här måste kommenteras. Wow vilket bra initiativ! Vilket kanonjobb ni har gjort för att motverka våldet och som faktiskt inte var teoretiskt utan verkade aktivera de som kom. Såå viktigt och enormt bra! Och att dessutom engagera olika grupper som polis, politiker, självförsvarsgrjen m.m. För samverkan som kan bidra till aktivitet!!! Nu en stor maffig gnistrande stjärna till dig Tess för ditt engagemang och ditt slit i studierna. Dax för en välförtjänt vila!

2009-05-29 @ 14:32:05
Postat av: Nattis

Åh, vad bra ni är! Kvällen verkade ju hellyckad och jag önskar inget hellre än att jag vart där. En stor eloge till er från mig. Jättebra film också=)Saknar dig Therese, hör av dig om du ska till Sthlm nått i sommar;)

Postat av: Louise

Å så skönt. Du är verkligen värd lite vila och en jätte skön lång semester =)

2009-05-31 @ 15:19:31
URL: http://liloo.blogg.se/
Postat av: smäm

fuuusk! men det är du värd :D

2009-06-01 @ 12:59:36
URL: http://smam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback