All I Ever Wanted

Kelly Clarkson har ända sedan "Since You've Been Gone" och "Because of You" varit en favorit i mitt I-tunesbibliotek. Hennes låtar har gått på repeat en efter en tills jag för ett tag sedan till min egen förvåning faktiskt kände mig lite trött på att höra samma musik dag ut och dag in. Nu till de goda nyheterna. Fick se på ms Clarksons hemsida att hon faktiskt har ett nytt album på G. Singeln är redan släppt, och det är nog bara hata-radio-folket som missat att Kellys life would suck without someone named you. Och jag är benägen att hålla med. My Ipod would definetly suck without this song.

Håller tummarna för fler såna låtar på kommande plattan. Den 17 mars vet vi.

Ps. Dess - you should definetly check this song out. I'm sure you'll love it. Very Pinkish, if you know what I mean:) Hear for yourself!...

Kommentarer
Postat av: Peder Teglund

riktigt skön låt. / Jemima

Postat av: D

Definitivt lite Pinkish och I like! Tänk att "Because of you" är nog den enda låten jag kommer på med Kelly och den är så otroligt bra (också den lik Pink), varför har jag aldrig lyssnat på Kelly innan då?

2009-01-27 @ 20:49:02
Postat av: smäm

jorå, den spelas flitigt på radion här.

2009-01-28 @ 10:33:48
URL: http://smam.blogg.se/
Postat av: s

redigt bra! men visst låter första gitarrsoundet EXAKT som introt till Bo Kaspers "Samma Bil"?

2009-01-30 @ 11:59:12
Postat av: Anonym

Ja det låter väl som kelly clarkson tycker jag tryggt och repetitivt, jag kan förstå att du tröttnar efter ett tag. :) Hade gött sis

2009-01-31 @ 16:44:50
URL: http://justanotherday.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback