Pluggo

Skolan satte verkligen igång med dunder och brak. Hittills har tre seminarier, ett antal föreläsningar och 700-800 sidors läsning avverkats. Ändå har kursen bara börjat... Tenta om en vecka och stort PM med tillhörande opponering om två veckor. Det märkliga är att jag inte lider av det hela. Vanligtvis skulle jag nog sucka och stöna över all kurslitteratur, men på något sätt apellerar böckernas innehåll till mig, för sidorna formligen slukas kunskapshungrigt.

Det ska sägas att det vore trevligt med lite tid att smälta intagen kunskap - tid som under denna kurs verkar obefintlig. Men faktum är att alla organisationsscheman, ledarskapsteorier, kommunikationsmodeller och beslutsprocesser får på nåt märkligt sätt igång mig så jag glömmer att räkna sidor. Antar att jag valt rätt utbildning, trots allt...

Kommentarer
Postat av: Marcus

Kul att det flyter på bra med plugget...

2008-09-05 @ 20:13:09
Postat av: D

Ååååh Tess! Jag suckar åt dig! Tur att du känner inspiration och kunskapstörst. Jag blir alldeles matt av tanken. /D



Ps. Men du é ju så duktig! Ds.

2008-09-06 @ 14:00:02
Postat av: Sis

DU ÄR SÅ DUKTIG, SISTER!

Postat av: Samme

Kan du ha en kurs för mig hur man uppskattar plugg tanför skolan? =0)



Hur som, du e grym!



Trevlig söndag!

2008-09-07 @ 01:56:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback