Nålen i höstacken

Är mitt uppe i sökandet efter den perfekta praktikplatsen. Eller åtminstone en bra och givande praktikplats. Inga problem, tänkte jag när jag satte igång i våras. Nu, sex månader senare, tillika ett halvår närmare praktikperioden, ser det mörkt ut. Det företag som jag mest av allt ville spendera två månader hos, har sagt nej. Har avverkat både B- och C-plan. Faktum är att jag inte ens vet var mer jag ska söka. Har surfat omkring i timtals, men det faktum att jag vill stanna i Jönköping begränsar urvalet stort. Så stort att urvalet tycks nästintill obefintligt. Det är nu man skulle haft en visitkortsklämma full av intressanta kontakter...

Tips, någon??

Kommentarer
Postat av: D

Kan du inte praktisera hos mig Tess? Det vore kul, för mig i allafall....

2008-09-16 @ 23:10:06
Postat av: Peder Teglund

Hej Tess. Vi står med dig i sökandet. Vi ber att du ska få den bästa praktikplatsen. Ge inte upp, den kommer.

Pappa


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback