Slutspurten

This is it. Sista stegen fram till mål. Kom igen, du orkar!! Ungefär så har jag peppat mig själv när jag senaste dagarna halvslumrande suttit vid datorn utestängd från sol och värme. Det har blivit säket tio-tolv timmar per dag av skrivande senaste veckan men nu börjar jag äntligen se slutet! All text är skriven och klar, kvar återstår bara finputsandet så min lilla produktion kan gå ut och visa sig för verkligheten. Om bara Gates ville samarbeta med mig... Word är helt hopplöst när det gäller sidnumrering, fotnoter och annat.

Ska ta luft en liten stund för att sedan ta mig igenom den bortglömda hemtentan i medieträning så får jag fixa det sista på uppsatsen imorgon. Adios

Kommentarer
Postat av: D

Vad du är duktig Tess! Tänk, snart har det gått ett helt år av dina studier! /D

2008-05-29 @ 20:38:13
Postat av: Jemima

Du är så duktig så!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback