Lunka på

Det blev kallare ute, och hur tråkigt det än var så hjälpte det mig att stänga in mig på kontoret framför datorn. Har faktiskt fått gjort en hel del B-uppsats senaste dagarna. Den första frustrationen och handlingsförlamningen har lagt sig och det flyter på ganska bra. Får väl se hur länge det håller i sig:) Enligt kursansvarig så ska man tydligen komma in en kris nånstans mitt i kursen. Haha. Nåja, den lyser än så länge med sin frånvaro, även om jag fick en litet bakslag idag i form av brist på handledartider. Men men, en bra kvinna reder sig själv. Kaxigt värre, men vad gör man när man sitter ensam i sin lilla lilla eka ute på det stora stormiga havet...

Kommentarer
Postat av: Syster

Tack så mycket! :)



Varsågod, det var bara kul att skicka ett kort till syster. Det passade ju så bra nu med tulpanerna. :)



Lycka till med allt i skolan och annars också såklart.

Hälsa Vidar och Mischa.

Puss!

Postat av: Frida

Jag tycker du är så grymt duktig som kämpar på! Du kommer fixa det där galant. Skönt att solen inte steker nu då så man vill ut å glassa i solen istället för att skriva B-uppsats ;-)

2008-05-16 @ 10:07:35
URL: http://frippan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback