Produktionskramp

Sitter och kämpar med ännu ett PM - denna gången om jämställdhetsproblematiken i arbetslivet. En intressant fråga som skulle kunna diskuteras och vändas och vridas nästan hur mycket som helst. Och jag som vanligtvis brinner lite extra för de här frågorna sitter med ett blankt papper och vet inte i vilken ände jag ska börja. Ska jag berätta om min idealbild av det hela, möjliga lösningar, eller dela med mig av egna erfarenheter på området?

Tydligen inget av det just nu iaf. Av någon anledning sitter jag och bloggar istället. Detta trots att jag har ytterligare tre PM och diverse andra uppgifter som behöver klaras av innan avresa på lördag. Hur jag mitt i alla måsten istället hamnade i bloggosfären är jag inte riktigt klar över. Men att bloggandet får igång tankarna och dämpar skrivkrampen, det vet jag nu. Fick plötligt en idé till ett inte så dumt uppslag. Ska ta och ge PMet en ny chans.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback