Pa plats over there

image529Da var vi pa plats i det forlovade landet. Bristen pa prickar o ringar ovanfor bokstaverna i inlaggen harifran far ni leva med:) Klockan ar nio och de andra sover. Sjalv ar jag lite jetlag forstord och kan inte sova mer. Flygresan var lang och tidvis skakig men forutom att maten inte stannade i magen pa mig gick allt bra;)

Val framme i LA var kon till passkontrollen milvis... Men vi roade oss med att i detalj studera Hugh Laurie, alias "Dr House" ,som stod strax bakom oss i kon(!) Han sag ut precis som pa TV. Med stora, posiga jeans, gra skjorta och svart kavaj grasligt matchat med gympadojjor och en ful ryggsack stod han och diggade musik i sina attiotalslurar. Naja, det var lite kul. Inte minst for Vidar, som har Dr House som sin favoritserie pa TV... Bra borjan. Nu vantar jag bara pa att springa in i Lauren Graham, Alexis Bledel eller nan annan i GG sa ar lyckan total:)

Kommentarer
Postat av: Sis

Vad bra att resan gick bra!
Fy vad coolt, att ni såg "Dr House"!
Kramis.

Postat av: SMÄM

oj, han skulle jag inte känt igen!

2008-03-10 @ 09:28:39
URL: http://smam.blogg.se
Postat av: D

I guess you´re having an awesome time in the states. Just wanted to say that I´m looking forward having you back in our `lovely´ Svedala again. Här har vi nästan vår, men mina svärföräldrar hade visst snö i småland igår. Ser så fram emot bilder och att höra hur ni haft det, samt att läsa dina inlägg varje dag Tess!

2008-03-13 @ 22:48:50
Postat av: Sis

Heej! Jaa, jag har det jättebra :)
Hur har ni det?
Kramis.

2008-03-16 @ 19:47:29
URL: http://miaj.blogg.se
Postat av: Marcus

Hello sister.. Hoppas du och V har det bra..
Kom hem från the big apple för ett par dar sedan. Usa är riktigt roligt när dollarn är så låg...

Vi hörs..
Mr M

2008-03-18 @ 15:49:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback