Medieträning

image445

Ska ta en extrakurs den här terminen. En kurs i medieträning. Som blivande informatör är det ett nödvändigt ont:) att kunna hantera attacker från media och förhoppningsvis kan den här kursen lära mig att handskas med journalister och press på ett bättre sätt.

A little bit weard, it is. Jag som alltid sett mig själv som en blivande spjuver, envis och orädd journalist. Nu står jag plötsligt på andra sidan och förbereder mig för attack från de nådeslösa mediapersonerna. I guess life doesn't always turn out the way you planned:)

Kommentarer
Postat av: Nathalie

Jag kommer krossa dig! Medieträningen är för gäves;)

Postat av: T

Haha, din lilla fifilur. Vi får väl se vem som krossar vem...hehe

2008-01-25 @ 08:53:37
URL: http://trace.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback