Scannörskorna

Den senaste veckan har jag levt i en bubbla. Jag, tillsammans med mina tre scannörs-kollegor. En bubbla där allt går ut på att skapa mesta möjliga funktioner med minsta möjliga antal knappar. Vi har designat om och förhoppningsvis förbättrat ICA:s självscanningssystem, och idag är dagen D.

Vi har slitit instängda i en "bunker" timme efter timme, dag efter dag. Jag har till och med försökt mig på photoshop för första gången "på riktigt". Resultaten kan, pga våra konkurrenter, ännu inte publiceras här. Men efter kursens  slut är det fritt fram, så håll ögonen öppna:)

Nåja, med slutkörda hjärnor och fyrkantiga ögon ska vi idag i alla fall samla ihop kvarvarande krafter för att leverera en ordentligt säljande och entusiastisk presentation. Sen är kursen över och man kan med gott samvete falla i dvala... 


Kommentarer
Postat av: Dèsirée

Vad duktig du är!!! Hoppas dagens presentation gick bra! /D.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback