Fullklottrat...

Äntligen fredag kväll och efter en lång och otroligt intensiv vecka har jag ikväll bara suttit stilla i soffan och haft det skönt. Veckans uppslag i min kalender är fullklottrat med tider, platser och must-do:s.

image216
Det har varit böcker som ska läsas, kurser som ska anmälas till, föreläsningar att delta i, grupparbete som ska planeras och två litteraturseminarium som ska förberedas till. Förutom detta även tandläkarbesök, synundersökning och diverse andra simpla ärenden som kan bli ack så tillkrånglade när man med värdelöst lokalsinne försöker ta sig fram i en relativt ny stad...;)

Dessutom förväntas man "aktivt delta" i diskussionerna på kursens nätforum samt författa diverse geniala blogginlägg gällande teknikens fantastiska under...(Ja, bloggning står faktiskt på schemat:) Har dock valt att förlägga dessa inlägg till en speciell
skolblogg.)

Så här efteråt kan jag inte annat än berömma mig själv och konstatera att jag iaf gjort mitt allra bästa. Dags att luta sig tillbaks och andas ut för ett par dagar.
Because, I'm worth it.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback