Finally

Så kom då äntligen leveransen av vårt kakel. Bara tre månader efter beställning(!)... Då finns det ju ändå hopp om att bli helt klara med köket innan jul.
Något som däremot inte kommer förrän efter jul är våra två vägglampor som beställdes i september... Har väntat och väntat och när jag ringde idag fick jag veta att de är restnoterade. Beräknad leverans vecka 2!!
Är ju en hel evighet till dess. En mörk evighet, då vår enda vardagsrumsbelysning just nu består av levande ljus. Intet ont om dessa, men något läsljus förmedlar de inte direkt. Blir att ge sig ut och leta nya vägglampor.
Tips, någon??

Kommentarer
Postat av: Syster

Vad fint det kommer bli!
Vad konstigt att det dröjer SÅ länge!?

Postat av: Dèsirée

Åh, vad roligt att ni fått kaklet! Det kommer att bli så fint i ert kök.
Ljus...åh, jag älskar ljus. Ni har dessutom en sån fin ljuskrona i vardagsrummet, men jag förstår att det inte är det bästa läsljuset.
Själv är jag inne på färgval...om jag fick skulle jag åka till vårt blivande hus idag och börja måla bums...

2007-10-31 @ 12:00:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback