Bara G

Ja, det är helt sant. Fick bara G på första tentan. Ett nytt fenomen i mitt liv. Kan inte minnas att det någonsin inträffat tidigare. Visst känns det lite märkligt och jag får verkligen kämpa emot känslan av misslyckande.

Men, hur sjukt det än låter, så är nog detta precis vad jag behöver. Lära mig att man inte alltid måste vara bäst. Jag har gjort ett medvetet val att inte råplugga mig igenom utbildningen, utan istället satsa på att samla erfarenheter och suga i mig praktisk kunskap. Vem har sagt att ett litet V gör mig till en bättre människa? Just nu tror jag snarare att "bara" G:et visar på en större framgång i mitt liv...  

Kommentarer
Postat av: Syster

Hahah aah :)
Jodå, det gäller alla i klassen. Inte bara tjejerna!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback