Taking chances

"Visst tar dama sjanser" . Så skriver VG Nett om Celine Dions nykläckta "Taking Chances".
En platta som bjuder på alltifrån de klassiska Dion-recepten i form av powerballader via överraskande rockiga "Can't fight the feeling" till mer nytänkande asieninspirerat material i form av "Eyes on me". Covern av Heart-låten "Alone" kan man inte annat än älska och divans karaktäristiska röst gör sig förvånansvärt bra genom de 16 spårens alla stilar och gengrer.

Och, som VG säger - nog är plattan en chansning. Men, om jag får förutspå folkets reaktioner så tror jag det hela går hem. Själv är jag fast.

Kommentarer
Postat av: D

Hon é grym på att sjunga! Jag var på hennes konsert i Globen sist hon var i Sverige (typ, evigheter sen) och jag minns fortfarande hur jag rös när hon "It´s all coming back". Har inte hört nya plattan än, men skulle gärna dra till Vegas och gå på hennes show där....vill du följa med?
Dèsirée

2007-11-15 @ 23:03:35
Postat av: Me

Hehe, I'd love!! Vi ska faktiskt dit i mars så man kan ju hoppas på att det sammanfaller med hennes (vad jag förstår inte alltför oregelbundna) besök där:) Dessutom kommer hon till Sverige i juni (10 år sen sist) Biljetterna tog slut på typ en timme... Avis är jag iaf på att du faktiskt hört henne live... Kan bara imagine rysningarna... Kram

Postat av: SMÄM

ujuj. vilket hår!

2007-11-15 @ 23:57:48
URL: http://smam.blogg.se
Postat av: D

Ska ni till Vegas ???????

2007-11-16 @ 14:47:30
Postat av: Trace

D: Jepps. Ska hälsa på Jenny o Mike i L.A. och tänkte då passa på att åka till Vegas ett par dagar. Skojs!!

2007-11-16 @ 18:19:18
URL: http://trace.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback