Olles fast baklänges

image273

Ellos är ett företag som jag vanligen brukar associera med gårdagens halvtaskiga mode- och hemprodukter. 
 
Måste säga att jag på senare tid blivit tvungen att omvärdera mina stereotypa åsikter. Fick upp ögonen för deras förnyade och faktiskt förvånansvärt fräscha approach för några månader sen och föll samtidigt pladask för en bordslampa jag hittade i nätbutiken.
Tyckte dock den var lite dyr och har därför avvaktat med beställning.

Idag damp det ner ett 40%-på-allt-erbjudande i brevlådan och då var jag snabb att agera. Om en knapp månad ska lampan pryda vardagsrumsfönstret här hemma. Can't wait!

Kommentarer
Postat av: elma

Snygg lampa! hoppas du köper den snart, och får en jättebra dag!

Postat av: Nathalie

Jättesnygg lampa du har fyndat! ;)

2007-11-07 @ 12:49:46
URL: http://www.blondeambition.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback