Kontaktproblem

Efter att ha kånkat hem den finfina Elloslampan skulle jag "bara" koppla in den för att se om den uppfyllde de stora förväntningarna. Då dök det ständiga problemet upp igen. Brist på eluttag. Hela lägenheten är full av skarvsladdar som går härs och tvärs. Så här roligt ser det ut på flera ställen i lägenheten. Jättefint...
Hade funderat på de söta sladdmössen som man gömmer skarvsladdarna i, men kunde snart konstatera att de skulle vara alltför roliga leksaker för Mischa. Så, vad gör man? Tips mottages tacksamt!


image312

Kommentarer
Postat av: D

jag håller med dig! Det är för hemskt med råttbon gjorda av sladdar. Min man har dessvärre en viss förkärlek till sånna, sladdar och kablar alltså.
Jag brukar vilja förbjuda den helt från hemmet, men rätt som det är så funkar inte övriga trådlösa nätverk och då blir det själv att man tackar Gud för sladdar som faktiskt funkar.
Lösning på problemet? Vet inte, diplom finns att få av mig till den som löser bekymret. /D

Ps. det finns visst olika typer av plaströr som man kan samla ihop sladdarna i, för att enbart ha en större "slang" på golvet. Alternativt att "spika/fästa" upp sladdar längs med golvlisterna. Ds.

2007-11-23 @ 23:00:34
Postat av: Jemima

Inte så kul att ha massa såna där sladdar överallt. :/

Postat av: Anonym

Ja tror bade biltema och kanske oxa clash ohlsson har sana dar ror som man kan dra sladdarna genom.

2007-11-29 @ 02:25:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback