Ny på jobbet

Då var första veckan på H&M till ända. Känns faktiskt bra, jag trivs med jobbet, och kollegorna är super. Men nog måste jag erkänna att det är lite märkligt att vara tillbaks i butik...känns lite som ett steg i fel riktning. Men, det är ju bara sommarjobb i väntan på den efterlängtade utbildningen, och när den är klar så ska jag nog vara back in business snart igen:)


Nåja, renoveringen löper vidare. Den fula plastmattan i köket åkte förra veckan och igår fick vi bänkskivan på plats. Så, då är det bara kakel och skåpsluckor som kvarstår, sen är iaf köket klart :)


image106

image105

Vi är fortfarande kvar i velningsfasen vad gäller använding av vårt eminenta vindsrum, men jag tror det blir gästrum tillslut ändå. Mischa har fått en alldeles egen sovplats så hon börjar acceptera boende i byhålan Huskvarna (hon är ju ändå Stockholmare:) ) Efter resan till Norge med både flyg båt och bil så verkade hon iaf nöjd med att komma hem till den välbekanta filten och lukten av byggdamm. Själv längtar jag tills vi är färdiga och jag faktiskt kan ställa in damsugaren i städskåpet där den ska vara... 


Kommentarer
Postat av: Dèsirée

Hej! Vad roligt att se några bilder på hur ni har det...och på vad som komma skall.
Skönt att du trivs på jobbet och jag hoppas att du vid det här laget har fått ett positivt antagningsbesked!
Kram!

Postat av: Trace

Hej kompis!
Ja, det börjar ta sig i lgh nu:) men det är fortfarande endel kvar. Men, med det här vädret är det inte lika jobbigt att stanna inne..hehe. Hoppas ni har mer sol än oss...
Kram!

2007-07-12 @ 12:13:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback