Stormen efter lugnet...

Länge sen sist...det här börjar nästan likna min dammiga dagbok. Nåja, för er som tror att jag fortfarande ligger och slappar på beachen kan jag berätta att jag är tillbaks i vardagens hårda jobbvärld.
Semestern var fantastisk, varm och solig, bara alldeles för kort. Kunde gott stanna några veckor till. Säger jag iaf nu...
63536-25
Just nu är det full bröllopsplanering, och trots att det inte är mitt eget bröllop det gäller så är det ändock såå kul!! Ska vara VP på Samuel & Viktorias bröllop om några veckor så när jag inte jobbar sitter jag mest och pillar med lite planering. (Jag sa inte om jag satt vid skrivbordet med flitiga fingrar eller om jag låg i vertikalt läge med sand mellan tårna...:) )

Också blev det helt blankt i huvudet. Jag som samlat på mig så många inlägg och märkliga historier att skriva om...nu tycks det bara vara helt tomt...
 Kan väl lägga in några bilder då iaf.

Håll till godo;)


63536-24
63536-2363536-22

Kommentarer
Postat av: Louise

Det ser ut som att ni har haft en jätte skön semester. Jag längtar så tills det är min tur... :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback