Nu behöver jag aldrig mer gå in i en klädbutik



Hade en riktigt crappy dag igår. Blev utskälld av en kollega, bråkade med ett blufföretag som hävdar att jag beställt något som jag i själva verket bestridit från första början, kom för sent till dagis, tappade tålamodet på Amadeus och fick sedan dåligt samvete, kom i säng på tok för sent och kunde såklart heller inte somna.

Men så satte jag mig vid datorn och halkade in på Zalando.se - en helt ny svensk webshop som säljer både kläder, skor, träningsutrustning och inredning. Gissa om jag fastnade. Kom på mig själv med att formligen sitta och dregla över allt fint. Inte bara inser jag att jag aldrig mer behöver sätta min fot i en butik, mina motgångar under dagen krympte genast till nästintill obefintlighet, och jag kunde somna sött drömmandes om små volangprydda klänningar, snygga väskor och piffiga accessoarer. It sure is good to be a girl!

Kommentarer
Postat av: Emma Johansson

Tack för tipset vännen! Den här sidan var ju helt underbar! Hoppas du har en bättre dag idag! Puss

2012-06-13 @ 11:36:33
Postat av: amanda

ibland blir det så, går något snett så blir hela dagen knas. hoppas på bättring för dig! kram!

Postat av: husband

aldrig mera shoppa !!! Jippi !

Svar: Precis, nu behöver du inte ens lyfta på rumpan för att köpa presenter till mig. No excuses ;)
Trace

2012-06-17 @ 23:37:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback