Man får inte bryta grenar i naturen

Är riktigt seg idag efter en jobbig natt. Amadeus fick sina femmånaderssprutor igår och som vanligt gick det jättebra. Han sa knappt ett knyst när han blev stucken. Värre blev det dock i natt. Feber och sömnlöshet. Lilla stackaren. Blev inte mycket sova för någon i familjen. Nu sover dock lillen så jag ska lägga mig en stund jag också. För att pigga upp dagen har jag plockat in en fin rosa kvist utifrån. För att påminna om att det faktiskt är sommar, trots regn och rusk.


Kommentarer
Postat av: mor

Vilka härliga äpelkvistar! Vårt äppelträd var totalt översållat med blommor. Hoppas det blir mer frukt än förra året. Då var det kanske ett tiotal. Mor.

2010-06-11 @ 23:17:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback