TraceAnswers

Smäm: Vilken är din favoritfilm?
Kanske låter märkligt men jag har faktiskt ingen specifik favoritfilm. Men generellt kan jag säga att jag gillar filmer som får mig att må bra. Eftersom jag totalt försvinner in i den värld där filmen utspelar sig gäller det att den världen har goda effekter på mig, annars kan jag gå och må dåligt av filmen i flera dagar...

Smäm: Vilken är din favoritserie?
Om jag inte har någon favoritfilm så har jag iaf en överlägsen favoritserie och det är Gilmore Girls. Tyvärr är serien nedlagd, men jag har boxen hemma med alla sju säsonger och den har jag gått igenom tre gånger. Rappa repliker, underbara karaktärer och lagom mycket intriger, allt paketerat i en charmig miljö där det allvarliga blir mindre viktigt och detaljerna utgör själva livet. Precis som jag vill att min värld ska vara ;)


Bild: Warner Bros

Elin: Är det några fler barn på gång?
Nop. Inte i nuläget. Vi vill ha ordentligt med tid till Amadeus och hinna njuta av honom innan vi skaffar nummer två.

Amadeus: xzBV UOL.,90KIKLI,,,,,,,I.?
Ja sötis, mamma älskar dig, men jag tänker ändå inte avslöja vad som ligger under granen...

DEC: Ja, vi undrar om ni tänker stanna i Huskvarna? Vi tycker nog att det vore roligt om ni flyttade tillbaka till U-sala så A och Carl kan leka oftare. Annars kanske Söderköping é ett alternativ? =)
Nä, Uppsala är nog ett avslutat kapitel för vår del. Trivs bra här i Kaxis så här vill vi leva och bo. Även om Söderköping lät lite lockande...;)



Anonym: Vad har du lärt dig om Kissie so far? Kan inte vara den roligaste uppgiften att följa henne en hel vecka :)

Sanningen är den att jag följt henne i mer än en vecka - över en månad. Och kortfattat, det jag lärt mig är att hon gör allt för pengar, och att hon och Alexandra, som står bakom karaktären Kissie, nog inte är så olika som de utger sig för att vara.


Anonym:
Vad är din favoritsysselsättning?
Dansa måste jag nog svara. Kom precis hem från ett Mi Fiesta-pass på gymet. Finns inget som gör mig så glad som att dansa. Ändå händer det på tok för sällan. Får se till att ändra på det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback