Åt rätt håll

TGIF! Denna veckan har jag sovit dåligt och fått släääpa mig upp varje morgon, mycket pga frustrationer kring praktiken. Men mina efforts och försök att förändra situationen har faktiskt gett resultat.

I onsdags när jag var med VD ute på säljmöte så fick jag möjlighet att berätta hur jag kände, och jag fick väldigt bra respons. Så igår (efter ett studiebesök på Kinnarps där jag fick en genomgång av företagets förbättringsarbete) satte jag och min handledare oss ner och pratade igenom vad jag vill, hur vi kan lägga upp det hela och helt enkelt benade ut hur praktiken kommer se ut framöver. Jag fick en del egna saker att jobba med som känns riktigt kul, bland annat så ska jag uppdatera och fräscha till företagets interna informationskatalog, ta fram förslag på en enklare form av krisplan, samt ägna en hel del tid åt hemsidan, som behöver struktureras om endel. Jag har även bett om att få följa med VD ut ytterligare ett par gånger, och jag kommer också att få vara med företagets ledarskapskonsult i hennes planering, genomförande och uppföljning av ett coachningsuppdrag ute hos kund, vilket känns hur kul och spännande som helst.

Kort sagt, det går åt rätt håll och jag känner mig mycket bättre till mods.
Trevlig helg på er alla där ute!

Kommentarer
Postat av: SMÄM

kanoners vitaminers det där!

Postat av: D

Vad spännande det låter! Och vilken tuff tjej du är, inte rädd för utmaningar och ansvar! Hoppas att allt går som du vill. Kram D

2009-02-10 @ 18:38:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback