Exhaling

Så var tentan avklarad (kändes faktiskt ganska bra) och den efterlängtade helgen här! Ska visserligen jobba lördag och söndag, men vissheten om jag nu kan riva den här kursens avbockade to do-lista, gör att helgen ändå känns oskriven. Sitter hemma med en känsla av lugn som jag inte haft sedan förra kursen tog slut. Det är så det är med mitt liv just nu - allt går i intensiva femveckorsperioder - övriga tidsbegrepp verkar vara bortblåsta. Har oftast ingen aning om vilken veckodag, eller ens vilken månad det är. Men fråga mig om nästa tenta så har jag stenkoll!

Nåja, nu har jag iaf lyft blicken ur böckerna och blivit medveten om att det är fredag, att den vackra hösten nästan gått mig förbi, och att julen närmar sig med stormsteg. Tror nästan jag är back on track igen. Kommande helg ska få vara en enda lång utandning.

Kommentarer
Postat av: Jemima

har ni lov nu?

Postat av: SMÄM

månader brukar jag ha koll på, men nu de senaste här har gått rysligt fort. har det hunnit bli oktober än?

2008-10-25 @ 01:28:24
URL: http://smam.blogg.se/
Postat av: D

Skönt att vara lite dagavild....men du som gillar julen. Nu har det börjats med julpynt på plantagen och IKEA mfl. NJUT av det , så det inte går dig förbi...

2008-10-25 @ 22:54:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback