No more suck o stön

Ni hörde väl alla mitt suck och stön över praktikplatssökandet för ett tag sen. Sedan dess har det hänt en del... Jag fick ett tips om att söka på ett företag som heter Industriforum, ett tjänsteföretag som bland annat utbildar företagsledare i ledarskap och effektiv verksamhet. Företagsbeskrivningen på hemsidan gjorde mig eld och lågor så jag bestämde mig för att söka.

Sagt och gjort. I måndags var jag där på "intervju" och det kändes jättebra direkt. Det tyckte tydligen VD och kommunikatör också, för innan jag gått därifrån var jag erbjuden platsen. Snabbt och effektivt - som jag gillar det :)

Jag tackade ja igår och nu kan jag knappt bärga mig. Ser verkligen fram emot att få spendera mina 12 praktikveckor med dessa härliga människor och på ett företag med en så spännande affärsidé, så tydliga grundvärderingar och en så påtaglig framåtanda!! 

Kommentarer
Postat av: Nathalie

Grattis vännen! Åh, vad glad jag är för din skull:) Hoppas allt är bra med dig Therese!:)

2008-10-06 @ 11:33:33
Postat av: Jemima

Grattis sis!! :D

Och lycka till!

Postat av: Louise

Men oj så roligt. Grattis! Måste vara skönt att fått fixat en plats.

Kram

2008-10-06 @ 17:50:21
URL: http://liloo.blogg.se/
Postat av: David

Härligt syster. Låter som ett bra ställe. Dom verkar ha mycket intressanta kurser skulle gärna gå där om man hade råd. Efter att jag har fått min NLP practitioner...hehe

2008-10-07 @ 08:27:41
Postat av: Jon

Gôtt jobbat! Nu är det bara att gasa och göra något utöver det vanliga bra...

2008-10-08 @ 03:43:10
URL: http://jonsters.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback