Oh, motivation!

Är mitt uppe i kursen i externkommunikation och har idag fått ett case presenterat för oss som vi ska jobba med under resten av kursen. Känns som en jättespännande uppgift, och idéerna började spruta redan under presentationen. På väg från skolan och på bussen hem sprudlade kreativiteten i skallen, men nu, återigen, är den som bortblåst. Vet inte vad som händer och varför. Försöker hålla mig fokuserad men time after time är jag där igen. Grävandes i det förbjudna området. Rotandes bland funderingar som borde få ligga i ro ännu ett tag. Sneglandes på en värld som så radikalt förflyttar mitt fokus från allt vad skola heter. Omotivation, försvinn från mig. Eller oh, motivation kom hit!!!

Kommentarer
Postat av: Nattis

Vännen! det känns som att vi måste ta en fika alldeles snart för att komma till bukt med var mtivationen din åkt på semester och hur vi ska få hem den igen, eller bara snicksnacka om ditten och datten. Det är alltid lika kul att träffa dig Therese så vad säger du om en mysig höstpromenad snart, med efterföljande fika hos mig så att du får klämma lite på Skrållan medan hon fortfarande är liten?

Postat av: SMÄM

det hjälper kanske inte att få motivation, men en idébok är alltid bra att ha till hands när inspirationen kommer.

2008-11-11 @ 19:23:52
URL: http://smam.blogg.se/
Postat av: T.

Nattis: Hehe, jag vet alldeles för väl vart Mrs Motivation tagit vägen... Men jaa, promenad+fika=noll kalorier. Minus de vi förbränner när vi pratar ikapp:) Miss you! Jag hör av mig så får vi boka date!



Smäm: Idébok är en bra idé;) Brukade ha en sådan i väskan förut men av någon anledning slutade jag använda den. Dags att införskaffa en ny! Tack för påminnelsen :)

2008-11-11 @ 21:06:14
URL: http://trace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback