Kockobäng

That's me right now. Jetlag. Klockan är halv tre och jag har precis vaknat. Tack vare att Samuel ringde och väckte mig. Tur var väl det, det blir ju inte direkt bättre av att man sover för mycket. Skulle egentligen varit i skolan kl ett men när jag klev upp ur sängen vid tio var världen upp och ner så jag fick snällt hålla mig hemma.
Nu känns det lite bättre men jag är fortfarande vilse i jetlagen. Magen skriker efter mat men skallen snurrar för mycket för att jag ska få i mig nåt. (Nåja, efter två veckor i USA har man nog iaf lite överskott att gå på)Nån vis man sa att det egentligen inte finns några bra vapen i fighten mot Mr. Jetlag, utan att det bästa man kan göra är att låta honom boxa, slå och sparka tills det inte är roligt längre. Först då kan man bli lämnad ifred.

Det är många som frågat efter bilder, och jag lovar, de kommer. Over there hade vi helt enkelt för mycket annat för oss för att hinna lägga ut några. Och för att vara Internets hemland måste jag säga att det var oväntat dåligt med uppkopplade datorer på offentliga platser. Men när allt börjar bli normalt i skallen igen så ska jag dela med mig av de bästa av våra drygt 1200 bilder. Promise.

Kommentarer
Postat av: SMÄM

eller lägg upp alla!! ;D

Postat av: D

Glömde att man drabbas av jetleg på sånna resor. Bättre att bara resa rakt söderut till "mina hemtrakter", då slipper man sånt där. Nåja....hoppas det går över snart =) ! /D

2008-03-26 @ 20:05:25
Postat av: Louise

Väntar med förväntan på bilder :)

2008-03-27 @ 11:00:27
URL: http://liloo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback