Paketinslagning



Imorgon har Amadeus namnsdag. Inofficiellt. Egentligen finns han inte med i almanackan, men
Svenska namn, som tilldelar alla varsin namnsdag, har bestämt att den 3 juli ska vara Amadeus-dagen. So be it. Eftersom lillen fyller år så nära jul har vi jag bestämt att vi ska fira namnsdagen lite extra. Så kvällen har ägnats åt paketinslagning och lite förberedelser. Eftersom allt inslagningspapper var slut här hemma, fick jag trolla fram lite presentkartonger och klippa ut roliga figurer att klistra på. Aluminiumfolie är också alltid en räddare i nöden. Nåväl, klockan sprang iväg. Om jag var trött i morse så vågar jag inte tänka på morgondagen. Dags att stänga butiken för idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback