Kindtänder redan?

Gääsp. Tidig morgon. Vidar tog nattpasset och jag morgonen. Lilla prinsen vill inte längre sova om nätterna. I natt var han vaken tre gånger och han hade svårt att somna om varje gång. Vi börjar fundera på om det är fler tänder på G. Kan det vara det? Han har ju redan fått de åtta första och jag trodde inte att "kindtänderna" skulle komma än på ett tag. Någon som har erfarenhet? Han har inte feber eller så, bara svårt att sova och drar sig själv av och till i örat.
Får väl prova med alvedon kommande natt och se om det hjälper.


Kommentarer
Postat av: DEC

Åh, Tess...han som sovit så bra ett tag.

Carls "nattskräck" har gått över, men han vaknar ligger och gnyr lite på nätterna fortfarande. på BVC tror de fortfarande att det är tänder på G. Jag vet inte vad jag ska tro.

Hoppas det går över och vetskapen om att dom KAN sova 12 timmar är ju trots allt ganska skönt att veta, allt där i mellan är förhoppningsvis bara en fas i utvecklingen som går över.

Ja, så länge dom inte har ont eller är sjuka pga av ngt. Men har han ingen feber så är det nog ingen fara. Kram till trötta föräldrar!

2010-12-02 @ 09:51:57
Postat av: Anna

Tack! :) Ramen kommer från Ikea faktiskt, och heter RIBBA, största storleken tror jag :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback