Mors dag med de bästa

Idag väcktes jag av en sprallig liten treåring som kom in och sa "jag älskar dig" och lämnade över en väl utvald present, nämligen en fin gul tandborste som han tyckte mamma skulle ha ;) Så söt, antar att han ger det han själv skulle vilja ha, han älskar nämligen tandborstar, och skulle gärna köpa en ny varje gång vi handlar. Sen kröp han ner hos mig i sängen och talade om hur roligt han tyckte det var att få överraska mamma.



Därefter blev det tårta, och på det en liten utflykt till mysiga Brunnstorps gård där vi åt chokladboll och glass (Ja, jag tog en tillfällig paus från min annars ganska strikta diet...)
 
En mysig dag med familjen, det måste vara den bästa present en mamma kan få!!

Kommentarer
Postat av: Josefine Östergren

Va go han är Amadeus!!! Hoppas allt är bra med er!?! Kramiz

2013-05-29 @ 18:32:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback