Liten på vift

I måndags var jag och lämnade Amadeus hos mormor och morfar, där han sedan sovit över två nätter. De har busat, varit på djurparken och lekt med kusinerna. Han har länge tjatat om att få sova över hemma hos mormor, och han var så stolt när han hjälpte till att packa sina väskor, valde kläder, plockade fram bilar som han ville ta med, och stoppade ner sin lilla plånbok i ytterfacket på ryggsäcken.
 
När vi lämnat av honom i Borås, och det var dags för mig och Teodor att åka hemåt igen, försäkrade Amadeus sig om att "nu ska jag få vara här själv". Eftersom han älskar sin mormor och morfar så har det inte varit några som helst problem, och även om mamman och pappan saknat sitt lilla yrväder här hemma, så har vi passat på att få varsin ledig kväll. I måndags var jag ute och åt med några mammakompisar, och igår drog Husband iväg och körde badminton. Men nu räcker det med ledighet, nu vill jag krama min stora lilla kille och höra honom berätta om allt roligt han gjort. Får helt enkelt åka och hämta hem honom igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback