En dag på Liseberg


I onsdags åkte vi till Göteborg och Liseberg. Pappan erbjöd sig att ta hand om lilleman, så jag och Deus plockade på oss åkbanden.
 
Tänk er lyckan över att som treåring få sitt alldeles egna körkort! Amadeus, som mycket väl vet att det är 18 år som gäller, förtydligade gång på gång för mig att "körkortet fungerar bara på Liseberg".
 
Kram av Lisebergskaninen som iklädd tomtedräkt gick runt och önskade folk en riktigt god juli. Gissar att någon haft tråkigt på jobbet...
 
Otaliga timmar i kö...
 
...men det var det värt när det äntligen blev vår tur!
 
En mysig dag i kaninlandet med karuseller som kändes ganska lagom för mamman. Om några år är det jag som står nere på marken och passar väskorna...

Kommentarer
Postat av: smums

men mysisar! fy va kul! och va stolt Deus verkar över körkortet. helt rätt! nästa gång hänger jag på :)

2013-07-27 @ 23:59:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback