Sedan sist...

...har jag börjat jobba heltid. Som tur är Husband pappaledig två dagar i veckan, så även om jag saknar lillen nåt galet emellanåt, så vet jag att han har det mysigt hemma med sin pappa. Och det är faktiskt ganska skönt att inte behöva stressa ihjäl sig på jobbet...
 
...har jag gått från blondie till rödtott. Trivdes egentligen bäst som blond, men att springa till frisören stup i kvarten är inte min grej, så...red it will be. 
 
...har vårt badrum förvandlats - från sunkigt 70-tal till ljust, fräsch, och alldeles...underbart.
 
...har jag (av goda anledningar) gått från en aktiv mamma till en professionell soffliggare. Häromdagen när Amadeus undrade var pappa var och jag svarade att han låg i soffan, svarade lillen "Vad ska mamma göra ?" 
 
...har jag hunnit sakna bloggandet en del. Hoppas att jag kan hitta tillbaks till gnistan, och framför allt, lyckas trolla fram lite tid för detta mitt lilla fönster mot världen.
 
Måste också passa på att tacka alla er uthålliga läsare som, min frånvaro till trots, nästintill dagligen tittat in i hopp om att hitta något nytt. Ni är fantastiska!
 

Kommentarer
Postat av: Josefine Östergren

Välkommen tillbax vännen!! Har saknat dig här :) Kramiz

2012-10-13 @ 18:30:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback