Bäst just nu



Jag har en tendens att fastna vad gäller musik. Gillar jag en låt så lyssnar jag sönder den, för att sedan gå vidare till nästa. Dessutom har jag definitivt fastnat i hitträsket, mycket tack vare en viss radiokanal... Beundrar folk som sitter och letar fram en massa guldkorn på Spotify. Jag har nog helt enkelt inte tålamodet. Men om någon vill tipsa om bra låtar/artister så är det mer än välkommet. Jag behöver verkligen förnya mig och vidga mina vyer utöver listettor och populärmusik.

Kommentarer
Postat av: Jemima

Britt Nicole har grym musik!

Svar: Tack, ska kolla in henne!
Trace

2012-06-11 @ 20:16:44
Postat av: DT

Kent, Hot Chip och Ladyhawk har ju släpp album hyfsat nyligen. Snart kommer Muse med ny skiva oxå.

Svar: Kent gillar jag, Muse faller mig inte riktigt i smaken, men de andra två ska absolut få en chans. Tack för tipset!
Trace

2012-06-12 @ 00:47:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback