Någon som kan skicka lite värme?


Idag sitter jag med torgvantar på mig på jobbet. Detta trots att jag dragit upp temperaturen på kontoret till dryga 26 grader och stängt dörren för att inte spilla någon värme. Behöver jag säga att jag längtar efter våren?

Idag är för övrigt första dagen sedan jag började jobba som jag känner att jag faktiskt har kontroll och översikt över allt som ska göras. Den första tiden har varit minst sagt hektisk, det har redan blivit en hel del övertid. Efter en sådan period är det alltid skönt med en, om än minimini, paus för att i alla fall så smått hinna ikapp med åtminstone det ständigt växande mailberget. Men eftersom jag lätt blir rastlös och verkligen ogillar att sitta sysslolös, så är det hela egentligen ett ganska så angenämt problem.

Hoppas ni har en fin dag och att ni, till skillnad från mig, inte fryser fingrarna av er :)

Kommentarer
Postat av: Pernilla

Nähä! Hahaha ja då kanske du och jag får byta med någon annan haha =) Eller så är den tröjan och kavajen bara väldigt lätta att tröttna på eftersom vi har samma problem. Grattis i efterskott förresten!

Postat av: Hedvig

Håller med dig,jag behöver värme och solstrålar nu=)Fryser på kontoret på dagarna och är så trött på min vinterjacka!

2012-02-18 @ 17:41:32
URL: http://heddii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback