På tu man hand

 
Pappan är bortrest, och jag och lillprinsen får lite extra tid på tu man hand. Vi har ätit våfflor, bakat pepparkakor, läst böcker, haft Pippi Långstrump-maraton och spelat memory. Han kan verkligen det där med att lysa upp vardagen, mitt hjärta. Idag när jag helt oinspirerad ställde mig och slängde ihop en Chili con Carne för att vi skulle få mat i magen, och själv sitter och petar bland bönorna på tallriken, har han helt plötsligt tömt hela sin tallrik och vill ha mer. "Det var jättegott, mamma". Och det säger han som aldrig vill äta(!) Tror jag smalt till en liten pöl - så omtänksam och godhjärtad. Det, mina vänner, kan göra en mammas dag!

Kommentarer
Postat av: Jemima

fina killen! så omtänksam!

Postat av: Emma Johansson

Så fin liten grabb ni har! Puss

2012-12-16 @ 11:51:22
URL: http://whatdecoratesmyday.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback