Min absoluta favvoblogg



Vill börja med att varna för ett obotligt beroendeframkallande. När höggravida Emma bloggar går det inte att sluta läsa. Det är som att kliva in i hennes huvud och sen få vara med på en kittlande berg-och-dalbana utan dess like. Hennes huvudet-på-spiken beskrivningar uppblandade med en gigantisk portion sarkasm är genialiska, och får mig att tokgarva mig igenom vartenda inlägg.

Det jag gillar mest, är att hon bevisar att bloggar som faktiskt domineras av långa texter, till alla blogg-besser-wissers förtret, faktiskt kan bli poppis, och till och med nomineras till årets Mama-blogg. Rösta på Emma, och för allt smör i Småland - kolla in hennes blogg!

Kommentarer
Postat av: Att vara någons fru

Mäh! Fina, fina du. Nu vet jag inte vad jag ska säga.

Postat av: Saras, Tuvas och lilla oktoberräkans liv

Kul med ett bloggtips, det måste jag kika in. :-)



Svar: Ja, både och där. Förra gången så tyckte jag att det var så jobbigt att vara gravid hela tiden, men nu har jag kunnat njuta av det fram tills nu när det börjar bli lite väl tungt och man längtar hur mycket som helst efter bebis. :-)

2011-09-14 @ 19:31:55
URL: http://www.sarasliv.se/
Postat av: smäm

Var inne och kika. Tyckte hon hade jättefina bilder också.

2011-09-14 @ 20:20:32
URL: http://smam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback