Picknickutflykt



Efter några hemmadagar kände jag behovet av lite miljöombyte, så jag packade fikakorgen och tog med mig Amadeus till en lekplats inne i Huskvarna. Det märks på lillen att han inte varit på dagis på ett tag, för mycket spring i benen har han. Han jagar fåglar, gungar en stund, åker rutchkana och tittar på bilar som kör förbi. Så mycket energi och så mycket glädje.

Att det rinner i både ögon och näsa, av dels den kalla vinden, dels de dumma basiluskerna, verkar inte bekomma honom. Att tillbringa en torsdagseftermiddag i en helt oupptäckt lekpark med mamma, det är grejer det. Att därtill få sitta på en bänk under det stora trädet ute i det fria och äta Tom & Jerry kex, det är svårslaget i en stor liten killes liv.

Kommentarer
Postat av: Melanie

Gomorron!

tack för din snälla kommentar:) Vad gullig du är!



Vad mysigt med en liten picknick! Det tycker jag är så härligt med ungarna i denna åldern nu. Att man inte bara åker iväg med en bebis, utan med en liten person som man hittar på saker med och verkligen får ett helt annat utbyte av. Så häftigt! :)



Kram!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback