Busy living life



Om det varit dåligt med uppdatering på bloggen så beror det på att jag har fullt upp med livet just nu. Amadeus har lagt i en ny växel och jag försöker hålla jämna steg med honom genom att hitta på kuliga saker på dagarna. Att han dessutom för tillfället sover på kontoret där den bästa bloggdatorn står, försvårar kvällsbloggandet, min favvotid på dygnet att blogga. Detta har gjort att potentiella blogginlägg fått arkiveras i den mentala banken i skallen och bilder från våra bravader på kamerans minneskort.

Som säkerligen de flesta andra bloggare kan känna igen sig i, så kan jag inte låta bli att gräma mig lite över bristen på tid och inspiration. Huruvida dessa funderingar kommer leda till att bloggen får gå i graven, eller om det bara blir lite snål uppdatering en tid framöver, kan bara framtiden utvisa.

Kommentarer
Postat av: smäm

Ja, det här med tid... Det är tur att det är roligt att umgås med dom små. Min har en ganska lugn växel fortfarande :)



Och på tal om håravfall... Jag har nästan inte tappat nåt under graviditeten. Mindre än vanligt liksom. Min frisör har förvarnat om att det kan bli en del håravfall efter amningen då :O Hoppas inte! :)

Postat av: johanna

Tid är inget man har mycket över av, tyvärr. Men det finns inget härligare än att ge sin tid till den lilla. Men visst önskar man att det fanns mer tid till bloggande. Jag hoppas du fortsätter hålla igång din blogg även om det blir glest mellan inläggen.



Hoppas vi ses snart!



Kram

2011-05-05 @ 14:00:19
URL: http://formelledesign.blogspot.com
Postat av: miaj

jag hoppas inte att bloggen får gå i graven, hellre mindre inlägg :) känn ingen press bara!

2011-05-05 @ 20:28:12
Postat av: mormor

Hejsan. Så fina bilder du har satt in startsidan. Hälsa din lilla aktiva goding. Om du har svårt att hålla jämn fart med honom, hur ska det då gå för farmor?

Hoppas vi ses snart. Kramar.från Benjamin och Yvonne.

2011-05-05 @ 21:50:57
Postat av: mormor

Hejsan. Så fina bilder du har satt in startsidan. Hälsa din lilla aktiva goding. Om du har svårt att hålla jämn fart med honom, hur ska det då gå för farmor?

Hoppas vi ses snart. Kramar.från Benjamin och Yvonne.

2011-05-05 @ 21:51:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback