The Moniker vinner!

Update: ...borde ha vunnit...


Bild: Jnytt.se

Fram med glitter och rosa sockervadd. Ikväll avgörs mellofinalen. Själv är jag ganska övertygad om att The Moniker vinner. Resten av mitt tippade slutresultat ser ni nedan. Ska tillägga att detta även är lite av ett önskeresultat. Tror att The Moniker skulle göra succé i Tyskland. Risken är dock att Nicke Borg går och vinner. Med en låt som jag är övertygad om skulle åka ut i semin i Düsseldorf. Och där vill vi ju inte hamna. Been there, done that.

1. The Moniker - Oh My God!

2. Nicke Borg - Leaving Home
3. Erik Saade - Popular
4. Swingfly - Me And My Drum
5. Sanna Nielsen - I'm In Love
6. Danny - In The Club
7. Sara Varga - Spring för livet
8. The Playtones - The King
9. Linda Bengtzing - E det fel på mig
10. Brolle - 7 Days And 7 Nights

Ha en glammig schlagerkväll alla mellolovers där ute. I will!

Kommentarer
Postat av: Svensktoppen

Och nu utmanar The Moniker på Svensktoppen.



Ett litet tips... men skriv gärna till oss om du nämner det här på bloggen.



http://sverigesradio.se/sida/gruppsida.aspx?programid=2023&grupp=9654&artikel=4442581


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback