Algot Teglund


Häromdagen hade vi förmånen att få träffa släktens senaste tillskott - Samuel och Viktorias lilla Algot som föddes för två veckor sedan.


Världens sötaste lilla kusin tyckte Amadeus, och jag kan inte annat än hålla med. (Bild:
miaj)


Det knasigaste är att när jag satt och höll den lilla sötisen så slogs jag av att jag inte har något som helst minne av att Amadeus varit så där liten. Minnet är bra, men ack så kort...

Grattis igen, S & V till en alldeles underbar liten kille!
Tyvärr fick jag inte ett enda kort med er och lillen. Får ta det nästa gång ;)

Kommentarer
Postat av: smäm

Men så söt :D

Postat av: Jemima

han är så mysig den lilla gosingen!

2011-03-03 @ 15:14:17
URL: http://miaj.blogg.se/
Postat av: D

Awe! Det är speciellt när ens syskon får barn! Jag kände nästan att jag ville göra anspråk på brorsans lilla pojk när han föddes, det var ju delvis min (typ?), ändå var C bara 8 veckor då, så det var ju inte det att jag inte redan hade en egen bebis.

Men visst, märkligt att helt plötsligt känns ens egna barn så stora.

Jag kan inte heller fatta att C har varit så där liten nån gång, men när jag ser på korten på honom som nyfödd så inser jag ju att han varit det.

Speciellt och härligt! Grattis faster än en gång!

2011-03-03 @ 19:24:15
Postat av: Lixy

Bra blogg :)

2011-03-04 @ 09:19:41
URL: http://lixy.blogg.se/
Postat av: Emilie

Men titta där har vi ju honom! Fy va kul! En riktig söting...

Och min tjej var aldrig ens sådär liten... =)

2011-03-04 @ 09:54:31
URL: http://www.liljelyck.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback