Nytt i länklistan

Har precis uppdaterat min länklista med några bloggar som jag fastnat för och som jag tror att även ni kommer gilla.



Formelle Design - skapad av två grafiska formgivare, som bjuder på massvis av färg, form och design. Underbart inspirarande blogg där tjejerna även visar upp en del av sin egen formgivning. En av de duktiga tjejerna är dessutom en nära vän till mig.



Annasara.net - en nybliven tvåbarnsmamma som bloggar om sin vardag, bjuder på massa goda recept och en hel del foto och design. En charmig blogg som man helt enkelt fastnar i.



Meltexx - Melissa som står bakom bloggen är en f.d. klasskamrat till mig. Underbart skön tjej med ett sprudlande humör och känsla för mode som stil som ingen annan. En blogg man blir glad av.

Kommentarer
Postat av: Johanna

Smickrande och roligt att vi är bland dina favoriter :)



Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback