Vår lilla semestertrip


Hemma igen efter några mysiga dagar i ett Helsingborg som visade upp sin bästa sida med strålande sol och inte en droppe regn. Tänk att även yr.no kan ha fel.


I tisdags åkte vi över en tur till Helsingör.


Vi strosade omkring i de mysiga små gränderna, kikade runt i charmiga inredningsbutiker...


...och myste i solen på en fin uteservering.


Sen var vi ju tvugna att passa på att bada i havet nu när vi hade det så nära.


...eller, nja, i alla fall doppa fötterna och samla fina stenar.


Deus verkade tycka om att bo på hotell. Ligga i sängen och titta på tecknat, det får man inte göra varje dag.

Trots lite för lite sömn (lillen vaknade alltför tidigt på mornarna) och en del fixande med logistik och annat (jag fick snacka mig till ett bättre hotellrum för det första var under all kritik), så blev det tillslut en trevlig liten semestertrip. Tack för alla Helsingborgtips, de kom verkligen väl till pass. Nu ska det packas upp, tvättas och packas igen, för på söndag drar vi ut på rövarstråt än en gång.

Kommentarer
Postat av: Rani

Åh vad roligt att det blev fint väder. Ni ser ut att ha haft det riktigt härligt :) vi hoppas på sol och att yr.no jan ha fel här med ;)

2011-07-21 @ 16:44:01
Postat av: Bodypalace

Hej kommentera minst 3 inlägg i min blogg för att peppa tjejerna och killarna som är med. Gillar jag din blogg så får du en länkning bland "bra bloggar" . Jag har 800-1000 besök/dag =)



Mvh Bodypalace - en blogg där alla är fina & unika

Postat av: Dessi - Home and desire

Ni ser ut att ha haft det toppenbra! Kul att något tips var till nytta! :)



Och ja, baka macarons! Återkom gärna till mig när du gjort det så jag får se hur det gick! :)



2011-07-21 @ 20:46:59
URL: http://www.homeanddesire.blogspot.com
Postat av: sis

vad fina bilder och vad mysigt ni verkar ha haft det! :)

2011-07-21 @ 21:30:57
URL: http://miaj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback