Packning och väderstress



Söndag eftermiddag. Jag springer omkring som en yr höna fram och tillbaks i huset och tvättar, packar och fixar inför morgondagens avresa till Skåneland. Mitt största bekymmer just nu är hur all tvätt ska hinna torka innan imorgon. Hade hoppats på lite hjälp av vädret, men ösregn torkar inga kläder, så nu hänger det tvätt överallt här inne.

Mellan listproduktion och kylskåpsrensning så kommer jag på mig att titt som tätt springa till datorn och knappa in YR.no. Just nu ingen rolig läsning, men jag hoppas in i det sista på positiva uppdateringar. Läste så sent som igår i Amelia om så kallad väderstress. Kan inte låta bli att känna mig lite träffad, när den överlägset mest besökta sidan på hemmadatorn de senaste dagarna är just YR.

Nåväl, semester har vi oavsett väder, och regnkläderna ligger redan nedpackade, så vi ska nog kunna roa oss trots regn och rusk. Sen hoppas man förstås. Att YR har fel.

Kommentarer
Postat av: Johanna

Yr har haft fel förr så vi håller tummarna för en sol tills ni ska iväg. Och även på fredag :)



Ha det bäst!



Kram

Postat av: melissa

Tack! och ooo jaa, det kommer bli mycket bilåkande den närmsta tiden!:D så himla skönt med en egen bil! det va på tiden;)



Oh yes, hello väderstress!! Jag tror nog hela sveriges befolkning lider av det! helt galet.

Men jag hoppas det vänder och att ni får toppen väder i helsingborg! Ha det så himla gott!!

2011-07-17 @ 20:36:38
URL: http://meltexx.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback