Mina hjärtan

"Kopplingen mellan firandet av helgonet Valentinus till romantik och kärlek uppkom först under medeltiden och uppstod möjligtvis genom en folklig föreställning om att fåglar i mitten av februari sökte och fann sin partner. Detta inspirerade pojkar och flickor att fundera på vem som skulle bli deras Valentin, det vill säga vem som de skulle hålla ihop med minst ett år framöver." (Wikipedia)

Själv har jag tre Valentiner, som jag absolut tänker hålla ihop med, inte bara ett år framöver, utan mycket mycket längre än så :) Självklart har dessa uppmärksammats lite extra en dag som denna.


Mitt minsta lilla hjärta fick två nya bilar att leka med.


Husband firades med en god middag på hemmaplan.


Mitt lilla lurvhjärta fick en skål ananas att mumsa på, och lite extra gos dagen till ära :)


Hoppas ni haft en fin dag, alla hjärtan där ute, och att ni fått möjlighet att spendera den tillsammans med era egna Valentiner!

Kommentarer
Postat av: David T

Jag tycker Amadeus e den sötaste valentine :) Happy Epelepsie day ? Ha kul :) http://www.millinerd.com/

2011-02-16 @ 02:43:13
Postat av: DEC

Det verkar som om det var en extra hjärtlig dag hemma hos fam. Vassnes i måndags, till och med katten fick ananas ? Förstod inte det sista, men skickar en kram till er iaf =)

2011-02-18 @ 18:18:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback