Segis



Just hemkomna från öppna förskolan. Amadeus älskar att komma dit och leka med alla barn. Nu sover han, och jag passar på att äta lunch, idag bestående av en bar från Friggs och en kopp te. Har bestämt mig för att en gång för alla bli av med de extrakilon som hängt med sedan graviditeten. De är visserligen inte många, men ändå tillräckliga för att jag ska störa mig på dem. Med måltidsersättning till lunch brukar jag få en rivstart, och det är bra för att få upp motivationen:)

Resten av dagen blir det nog mest häng i soffan, ska försöka få Deus att ställa upp på lite sagostund och mys. Man kan ju hoppas att det går hem, för jag har nog varit ungefär så aktiv idag som jag orkar. Guess it's just one of those days.

Kommentarer
Postat av: D

Vad du é duktig! Jag ska också komma i form, börja träna. Det tänker jag visserligen varje vinter/vår inför den stundande sommaren. N köpte ett par fina löparskor till mig, så jag har egentligen inget val. Dom är super sköna det gäller bara att bestämma mig och komma över betong känslan i benen...men jag är inte redo än, inte riktigt...

2011-03-01 @ 17:16:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback