Bring it on!

Befinner mig i något slags koma idag. En del av mig återupplever den där dagen för exakt två år sedan, då jag vid denna tid låg på förlossningen och inväntade värkar, en annan del försöker förbereda sig mentalt för att på måndag, efter nästan fem år (!) återgå till arbetslivet. Det är mycket som snurrar i knoppen. Försöker bena ut hur stora delar av min garderob som kommer kunna användas i arbetet, göra plats i huvudet för de första dagarnas oundvikliga korvstoppning, och samtidigt planera för ett tvåårsfirande värdigt vår lilla underbaring.

Måste erkänna att det är svårt att veta var jag ska lägga krutet. Får gång på gång samla ihop de tankar som är på språng åt varsitt håll, värdera, och försöka fokusera på vad som är viktigt. Men oavsett allt runtomkring, kalas, ballonger, kostymer, och pirr i magen, så ser jag framåt med tillförsikt. Har tänkt att kommande år ska bli ännu bättre, mer spännande, och lärorikt på alla plan. I'm ready!

2012, bring it on!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback