Kort om mig



Jag heter
Therese Vassnes.
Jag är för tillfället arbetslös (men absolut inte sysslolös).
Jag är duktig på att leka med ord.
Jag tycker inte om att alla Tv-serier ska ha så vansinnigt långa sommaruppehåll.
Jag är jättedålig på att hantera växter och trädgårdsarbete.
Jag läser Kajsa Ingemarssons samlade krönikor.
Jag gillar ordning och reda, bra motpol till mitt tidvis röriga huvud.
Jag sjunger hellre än bra.
Jag älskar min fina make och min underbara lilla Amadeus.
Jag önskar att jag kunde bli frisk nu - längtar till gymet.
Jag är inte speciellt bra på att dölja mina känslor.
Jag pratar hindi.
Jag tycker om dans i allmänhet, och Zumba i synnerhet.
Jag är beroende av kokt ägg, äter minst två per dag.
Jag har på mig mörka jeans och rosa storskjorta.
Jag dricker Cola light.
Jag lyssnar gärna på musik som matchar nuvarande känslotillstånd.
Jag blir arg när det inte går som jag vill.
Jag är rädd för att släppa kontrollen.
Jag kan inte förstå varför jag plötsligt börjat tappa så mycket hår.
Jag är uppväxt i Borås, men flyttade därifrån som sextonåring.
Jag har en spännande idé som jag planerar sätta i rullning under hösten.

Sådär, det var lite om mig. Listan har jag hittat hos
Frippan.

Kommentarer
Postat av: sis

du sjunger bra!

Postat av: Zandra - Augustifamiljen

haha, ser att du också har en peppande sis :)



Kul lista förresten, tror jag snor den nån dag!

2011-08-18 @ 20:33:51
URL: http://augustifamiljen.blogg.se/
Postat av: mamma

Blir spännande att se vad din ide´handlar om.

2011-08-18 @ 20:48:32
Postat av: Lovisa

Vadå för idé? =)

2011-08-18 @ 22:13:31
URL: http://lovisadreyer.blogg.se/
Postat av: Manda

Haha jag är också hopplös på att ta hand om växter :P

2011-08-19 @ 18:43:24
URL: http://blondochsmart.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback