Hängig mamadeus



I morse när vi vaknade hade Solskens-Deus förvandlats till Gnällprinsen. Insåg ganska snart vad som låg bakom. Över 39 graders feber. Stackars liten. Det blev till att ändra dagens planer, så pappan stannade hemma med sjuklingen och jag åkte ensam och bockade av min milslånga ärendelista. Köpte med mig lite vattenmelon och en ny Nalle Phu film hem till Amadeus, båda mycket uppskattade. Nu sover lilla gos i sin säng, och jag vill inte säga det, men även jag känner mig lite hängig. Får kurera med massa te, en bra film och tidigt i säng.

Kommentarer
Postat av: Jemima

naje! krya på er!

Postat av: Johanna

Inte kul när dom små bli sjuka och inte man själv heller för den delen och särskilt inte samtidigt. Nu får ni kurera er och mysa mycket!!



Stor krya på kram

2011-08-11 @ 10:38:18
URL: http://formelledesign.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback